Monday, October 25, 2010

Tik TOk, Vada dan si gatal tangan.

salam




( cant open?? never mind, please click this)

Wake up in the morning afternoon (Again) and feeling like pak dedy. ( Hey, what's up girls). Oh, did i told u before, that im an alien. So please don't surprise, hari-hari saya bangun pukul 1 tengah hari sejak keuzuran menjelma. Oh Oh Oh. Wah pengakuan terus menjatuhkan saham sebagai bakal menantu berwibawa lagi cemerlang dikalangan persatuan ibu-ibu mentua semalaysia. Tak pe lah makcik -mak cik sekalian, saya memang tak nak kahwin awal pun. Ecececeh...ayat penuh penipuan. Sekian pendahuluan.


Sebenarnya dah terjaga pukul 6 pagi tadi dah.Ececeh ayat cover. Yeah, tapi sebab tak boleh solat, saya matikan saja jam, terus konon nak bangun pukul 9am terlajak  pukul 1 tengah hari. Specifik 1.22 tengah hari. Tak la terlebih tidur sebab hari-hari tidur pukul 3, 4 pagi. Cukup 8 jam.. Cuma bajet diri tinggal dekat London, konon bila balik Malaysia biological clock tak betul.

For new readers yang rasa macam pelik, eh dia ini bangun sampai tengah hari tak berkerja kew? tak belajar kew? HAHAHA. What i can say is im now in vacation. Long vacation. Zeppppp....

Bangun pukul 1.22 tengah hari, terus menuju ke dapur. Tengok apa mak masak. Ok sedap lauk hari ini. Tapi rasa macam tak nak makan tengah hari lagi. Hakim tengah goreng sesuatu. Hari ini isnin, semalam ahad bday Sultan pahang. Maka hari ini cuti. Wee huuuu...Biarpun tak ada makna pun cuti itu pada saya sebab hari-hari saya bercuti sekarang ini. Biarlah, bukan selalu.

Hakim masak vada. Mak punya resepi. Mak sedia kan bahan. Hakim masak. Terbarai-barai sikit. Lembut sangat jadi kacang- kacang dal itu tak mahu melekat dengan mantap. Maka terlerai. Maka, saya dan emak baut konklusi nie kena bubuh tepung gandum sikit.Walaupun begitu, rasanya masih lagi sedap.

credit to goggle

Saya yang gatal tangan konon macam terer terbubuh banyak sangat tepung gandum. Terus keras, terus tak sedap lalu orang ramai tak mahu makan. Now im feel terrible coz ruin my emak punya resepi. Dia penat penat sediakan semua bahan ini dari pagi. Sedih dah entry ini. Dah saya nak  pergi membawa diri. Emak tak cakap apa-apa ,pun dia tak marah jugak. Resepi??? Hah, tak payah la. Nanti bila saya cuba lagi, vada sedap, baru bagi resepi Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment