Saturday, January 15, 2011

huwaaa huwaaa

salam

aku nak marah nie bukan sebab kerja banyak dekat sekolah. Tu memang nasib, dah nama cari rezeki. Aku redha jew. Alah, takat budak bergaduh bertumbuk, masuk bilik guru kena hambur marah rotan dengan cikgu disiplin tu apa lah sangat kan. Permandangan biasa. Kena psycho gertak, esok-esok masuk bilik guru, eh budak ini lagi. Dan masih aku ini manusia kedekut nak kasi kasih sayang, biarlah cikgu lain kasi kasih sayang. Biar la aku jadi cikgu garang yang  annoying kasi kerja bertimbun, asyik nak kasi kerja rumah, asyik nak membebel, asyik nak kasi pandangan maut, asyik nak pusing kelas sahaja....

Sampai ada murid tanya: cikgu ini garang kew, atau baik?..Aku diam jea. Sebab kalau aku baik sangat, karang ko pijak. Aku suruh buat kerja hantar pada masanya, mungkin akhir tahun kau hantar, aku kata duduk tempat masing-masing kau keluar kelas melompat-lompat. Jangan risau, aku tak marah.Sebab aku memang dah imun. Sorry lah pelajar, cikgu memang tak baik pun..

Tengok punya la banyak nak perkara nak terang mengenai tempat kerja aku. Aku nak marah ini sebab banyak sangat hal berlaku. Kereta rosak, masalah kesihatan. malah kepala tong gas tak muat dengan gas pun aku rasa macam nak marah jew mamak yang jual kat aku tadi. BTW, punya lah besar bandar JB ini, tak ada kedai pun yang buat penghantaran gas..

dan lagi aku rasa nak buat blog baru lagi....ohhh,.dah datang dah penyakit nak tukar2x blog nie. Suka hati aku lah kan...:P

Sekian. Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment