Saturday, January 22, 2011

hobi

salam

oh dia dah mai dah~~

aku tak tahu la bila aku dapat syndrome ini
tapi sejak setahun ini, aku baru perasan bahawa
suka sangat nak tukar blog baru.

bila aku rasa blog aku ini makin lama makin tak best
bila aku rasa" eeeeeeehh..apa yang merepek sangat ko tulis nie rahik"
Maka, aku akan buat sebuah blog baru.

dan aku tahu sebab apa.
sebab blogspot ini free
percuma
jadi aku rasa oh apa salahnya

sedangkan hakikatnya itu adalah komitmen
mungkin kalau aku beli domain dan self hosting
mungkin sampai tua dan mati
aku akan tulis di blog yang sama sepanjang hayat?

mungkin..



tammat. aku yang sedang mencipta alasan. Best Blogger Tips

2 comments:

  1. belog ko dah best okke. macam makan nasi kat makcik mbsa sek 17. xyah ngade nak tukar. sekian.

    ReplyDelete