Sunday, July 24, 2011

Short and sweet vacation

Salam

Bulan yang sangat sibuk. Take a rest and deep breath.   We decided to away for a while and planned for the short sweet vacation with colleagues. ( They are so awesome and fabulous and crazy and fun) . Rakan sekerja yang best juga adalah anugerah.

Lokasi : Pantai Batu Layar. ( Tak jauh dari Desaru, Kota Tinggi ).
Masa : 1 jam perjalananan dengan kadar 120 km/ jam dengan pemanduan berhemah. Bermakna mungkin
              akan mengambil 2 hari 2 malam kalau berjalan kaki.
Tarikh: 24 Julai 2011 ( hari sengkek sedunia tapi esok gaji ).


Persembahkan : jeng jeng..





























*muntah dengan gambar kami yang terlalu banyak? HAHAHA. x dapek den nolong 2 do*


" Biarpun engkau pergi ke tempat yang paling best dekat dunia tapi bersama dengan manusia yang tak best, percutian itu akan jadi memang tak best. Tetapi kalau engkau pergi ke bersama orang yang best hatta ke tandas sekali pun, maka perjalanan itu akan menjadi best " --> kata saya kepada Fida, Lea dan Nisha  suatu masa dahulu sewaktu kami di dalam kereta sambil  membicarakan perihal ex bf Fida yang tak berapa berguna itu yang sedang bercuti dengan kekasih barunya..HAHA. Rindu saat-saat itu. I miss my gossip girls ( not so badly).

Yes guys. Most of the women talk about their ex's but of course not in the nice ways.

_________________________

Quotes diatas boleh diaplikasikan untuk semua perkara. Kegembiraan itu bukannya perkara yang boleh dibuat-buat sebaliknya lahir dari jiwa yang sedang bergembira dan bahagia. Oh. Bertuahnya kami. Sebab bercuti ditempat yang best dengan orang-orang yang best. :) Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment