Saturday, March 26, 2011

surat cinta gadis 13 tahun yang kurang melampau.

ceit tajuk! 
eh hai

Salam

When i was 13, i  had deep crush with my 14 years old senior. He is cute guy with cute attitude and of course with cute face. HEHE

Being  teenager, i guess i'm good to handle my feeling. Its not obvious and i never
told  about dup dap dup dap feeling inside me to anyone even my good friends either sister. NEVER. Jatuh cinta dan bercinta pada usia 13 tahun pada masa itu di zaman saya adalah " perkara larangan". Mak saya pasti akan kerja saya sekeliling rumah berserta ceramah percuma yang berjela-jela.Saya ada ibu, Ibu saya satu. Tetapi pesanannya beribu-ribu. Walaubagaimanapun, perasaan itu hanya sementara tapi manis. :). 

Membaca ' hasil rampasan' seorang rakan di FB sangat mencuit hati . Hmm....










    •  touching gle ayat dia..haha..;-)
      2 hours ago · 
    •  syam, terharu x tgok percintaan diorg? sggup die korban kan cinta die demi cita2 die..sugguh murni hasrat hati beliau..WAKAKAKAKAKAA



Yew, perasaan itu memang indah. Tapi semasa kita remaja, buatlah pilihan yang tepat. Agar tua kita, tiada lah  terkilan.


Best Blogger Tips

2 comments:

  1. mubin: name student aku form 2
    dayang: name student aku form 3
    adakah mereka... ahahaha
    (saje je nak buat spekulasi sendri)
    kelaka nak mampos surat tu. kahkahkah

    ReplyDelete